اخبار شرکت
1397/12/13 دوشنبه
ترسیم فصلی نوین در تعاملات فیمابین بانک ملی ایران و شرکت خدمات انفورماتیک

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از اين بازديد را معماري نوين همکاريهاي آينده بين دو طرف عنوان کرد و اظهار داشت: اين همکاريها به نفع مردم و مشتريان بوده و سبب افزايش کيفيت خدمات و محصولات بانک ملي ايران خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از اين بازديد را معماري نوين همکاريهاي آينده بين دو طرف عنوان کرد و اظهار داشت: اين همکاريها به نفع مردم و مشتريان بوده و سبب افزايش کيفيت خدمات و محصولات بانک ملي ايران خواهد شد.
"محمدرضا حسین زاده" که روز گذشته همراه با سایر اعضای هيات مديره بانک ملي ايران در شرکت خدمات انفورماتيک حضور يافته بود؛ با بيان اينکه دورنماي خوبي از همکاري دو طرف ملاحظه مي شود، افزود: با گسترش روند رو به رشد تعاملات فیمابین، حرکت بانک ملی در رسیدن به جایگاه اول نوآوری بیش از پیش سرعت مي گيرد و این بانک همانگونه که در ميزان تراکنش ها در جایگاه نخست قرار دارد؛ در ارائه خدمات مبتنی بر جديدترين فناوری های روز هم پیشتاز خواهد بود.
در این نشست همچنين مدیرعامل بانک ملی دلیل حضور در شرکت خدمات انفورماتيک را قدردانی از زحمات و اقدامات مدیریت ارشد و کارکنان اين شرکت عنوان نمود و ضمن تاکید بر جایگاه حاکمیتی بانک ملي خاطر نشان ساخت: بانک ملي هميشه در جايگاه نخست بوده و بايد در ارائه خدمات و محصولات نوين به مشتريان نيز پيشتاز باشد که اين مهم با همکاري شرکت خدمات انفورماتيک محقق مي گردد.
مدیرعامل بانک ملی برخورداری از رویکرد نوآورانه در تمامی تعاملات و پروژه‌های مشترک بین شرکت خدمات انفورماتيک و بانک ملی را مورد تاکید قرار داد و خواستار آن شد که پروژه موفق تحویلداری تحت وب که به گفته وي، در نوع خود انقلابی فناورانه را در بانک ملي منجر شده و سکوي پرشي براي پيشبرد اهداف بانک بشمار مي رود؛ در سه ماهه اول سال آینده بطور کامل به اجرا درآيد.
در ادامه اين ديدار، "سيد ابوطالب نجفی" مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، اين شرکت را با توجه به سطح همکاری های دو طرف، بخشی از خانواده بانک ملی ذکر کرد و ضمن تایید سخنان مدیرعامل بانک ملی در خصوص سطح بالاي تعاملات در سالهای اخیر، خاطر نشان ساخت: بانک ملی در جایگاه رهبري صنعت بانکداري کشور قرار دارد؛ علاوه بر این قطعا نقش محوری بانک ملی در تحولات آينده به ویژه در بهره‌گیری از داده های موجود به عنوان ابزار کلیدی برای تصمیم گیری های دقیق و هدفمند، بیش از پیش نمایان خواهد شد.
در اين بازديد، همچنين "فرهاد فائز" معاون بازاريابي و فروش شرکت خدمات انفورماتيک با ارائه گزارشي از همکاريهاي اين شرکت با بانک ملي بيان داشت: بانک ملي هم اکنون با داشتن بيش از 3200 شعبه، 9هزار خودپرداز و 57.5 ميليون کارت بانکي فعال، بزرگترين بانک کشور محسوب مي شود. وي اضافه کرد: در يازده ماهه نخست امسال بانک ملي بيش از 6.3 ميليارد تراکنش شتاب داشته که رشد 32 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان مي دهد.
معاون بازاريابي و فروش شرکت همچنين پروژه هاي تحويلداري تحت وب، آغاز پیاده سازی استاندارد EMV در حوزه کارت، رمز يکبار مصرف نرم افزاري، توسعه سامانه هاي مقابله با پولشويي، افزایش سرویس های مديريت کانال، ارتقاي سامانه پرداخت قبوض و عملياتي نمودن سامانه نهاب را به عنوان مهمترين پروژه هاي جاری در همکاري بين شرکت خدمات انفورماتيک و بانک ملي عنوان کرد.
گفتني است در ابتدای دیدار امروز، مديرعامل بانک ملي ايران به همراه اعضاي هيئت مديره اين بانک، از بخشهاي مختلف سايت شرکت خدمات انفورماتيک و نیز مرکز پایش بازديد کردند.
 .


نسخه قابل چاپ
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت خدمات انفورماتیک می باشد