محصولات و خدمات مرتبط

شرح محصول

 پشتیبانی از :
• امور تحویلداری و مرکزی سامانه بانکداری خرد
• سامانه های Debit Card ,Pin pad, ATM
• سامانه Credit Card
• شبکه VNB
• شبکه VSAT
• شبکه NiBN (خدمت شاپرک، سپام، شهاب و ...)
• ارتباطات تجهیزات و خدمات داخلی شعب (خودپرداز، پین پد و گیت وی)
• پشتیبانی نرم افزاری خدمت شاپرک
• پشتیبانی نرم افزاری خدمت سپام
 بهره برداری از عملکرد یکپارچه سامانه های :
• مرکز تماس (Call Center)
- بهره گیری از سامانه CallCenter به صورت 24*7
- ضبط و نگهداری کلیه مکالمات به همراه ابزارهای نظارتی و کنترل مرکزی
• مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- امکان ثبت تماس در سامانه CRM و پیگیری روند انجام کار در سایر گروههای شرکت خدمات انفورماتیک با استفاده از کد رهگیری تخصیص یافته توسط سامانه
- قابلیت نظارت بر انجام فعالیت پشتیبانی بر اساس توافقنامه سطح خدمات و سرویس  (SLA) با بانکها
- ارائه خدمت پشتیبانی به بانکها از طریق وب سرویسهای ارتباطی
- ارائه گزارشات جامع مدیریتی و تحلیلی بر اساس شاخص های مختلف جهت بررسی رویدادها و بهبود وضعیت موجود

ویژگی های کلیدی

مشتریان این محصول

مستندات مرتبط

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت خدمات انفورماتیک می باشد